DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR
A MUNICIPIULUI PITESTI
angajări-promovări
.
important
Având
în vedere apariția unor probleme de ordin logistic, la nivel
național, în procesul de producere a cărților de identitate, din
motive neimputabile instituției noastre,
termenul de soluţionare
a cererilor pentru eliberarea unui act de
identitate este de
45 de zile
de la data înregistrării cererii.
În cazul unor
situații/motive
care pot justifica solicitarea eliberării actului de identitate
într-un termen mai scurt
decât cel stabilit,
persoanele
interesate
se pot adresa Directorului
executiv al Direcției pentru Evidența Persoanelor a municipiului
Pitești
pentru analiză și dispunere măsuri.
Menționăm că potrivit dispozițiilor art.45 din
O.U.G nr 70/14.05.2020, coroborate cu cele ale art. 4 alin. (5)
din Legea nr. 55/15.05.2020, valabilitatea documentelor
eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de
entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată
perioada stării de alertă, precum și 90 de zile de la încetarea
acestei stări.