DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR A MUNICIPIULUI PITESTI

FORMULARE

   

Cerere  pentru eliberarea actului de identitate (anexa11)

Declarație de luare în spațiul locativ al proprietarului (anexa12)

Declarație de luare în spațiul locativ al proprietarului, prin mandatar (anexa13)

Declarație solicitant conform art. 28 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr.97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată (anexa14)

Cerere pentru eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinatate în România (anexa15)

Cerere pentru eliberarea actului de identitate cetățenilor români cu domiciliul în străinatate și reședința în România (anexa18)

Cerere pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței (anexa19)

Procura speciala pentru eliberarea actului de identitate

.

 

 

 

 

MENU

  • DESPRE NOI
  • EVIDENŢA PERSOANELOR
  • STARE CIVILA
  • TRANSPARENȚĂ INSTITUȚIONALĂ
  • LEGISLAŢIE
  • INTERES PUBLIC
  • ANGAJARI - PROMOVARI
  • CONTACT

i m p o r t a n t

Persoanele care au solicitat acte de identitate în perioada 11 februarie 2021 - 12 aprilie 2021, sunt invitate să le ridice de la sediul instituției noastre, în timpul programului de lucru cu publicul și cu respectarea tuturor măsurilor de protecție împotriva răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2.

important

Având în vedere apariția unor probleme de ordin logistic, la nivel național, în procesul de producere a cărților de identitate, din motive neimputabile instituției noastre, termenul de soluţionare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de 45 de zile de la data înregistrării cererii.

În cazul unor situații/motive care pot justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit, persoanele interesate se pot adresa Directorului executiv al Direcției pentru Evidența Persoanelor a municipiului Pitești pentru analiză și dispunere măsuri.

 Menționăm că potrivit dispozițiilor art.45 din O.U.G nr 70/14.05.2020, coroborate cu cele ale art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/15.05.2020, valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și 90 de zile de la încetarea acestei stări.

LINKURI UTILE

PRIMARIA PITESTI

DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE

DIRECTIA GENERALA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR ARGES

 

Copyright@2019 - DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PESOANELOR A MUNICIPILUI PITESTI